Wereldwijde verzending - Kies je taal ☞

Veelgestelde vragen


Hoe kan ik betalen?

Wij ondersteunen iDeal, PayPal, en creditcards van MasterCard, Visa en American Express.

De betaling is mislukt. Wat nu?

Als je geen bevestiging per email hebt gekregen is de betaling mislukt. Controleer voor de zekerheid of er niks van je rekening is afgeschreven. Zo niet, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen, of contacteer ons.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Je hoeft geen account aan te maken, je kunt gewoon als gast afrekenen. Echter raden we het wel aan omdat je dan in de toekomst sneller kunt bestellen en je bestellingen makkelijk terug kan vinden. 

Hoe lang duurt het leveren van een product?

Kaarten en prints versturen we vanuit onze eigen voorraad:

Nederland / België binnen 1-2 werkdagen in huis, je ontvangt een track & trace code PostNL / DHL

Wereldwijd  8 tot 12 werkdagen
Ons doel is om jouw bestelling binnen 8 tot 12 werkdagen bij jou in huis te hebben!
Al onze kaarten worden verzonden zonder lijst en ontvang je in een koker of enveloppe.
Na het bestellen van jouw favoriete kaart ontvang je een track&trace code van ons zodat je het proces van jouw bestelling altijd bij kunt houden!

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na je bestelling heb je een email ter bevestiging gekregen. Hierin staat een link naar een pagina waar je de status kunt bekijken. Als je een account hebt, kun je ook inloggen om je bestellingen te bekijken.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit?

Natuurlijk kun je je bestelling annuleren als deze nog niet onderweg is. Om dit te doen, vul je ons normale contactformulier in of stuur je een e-mail naar info@worldofmaps.nl waarin je aangeeft welke bestelling geannuleerd moet worden aan de hand van het bestellingsnummer. Wij checken dan bij onze leverancier(s) of jouw bestelling al onderweg is. Mocht dit niet zo zijn, dan krijg je het betaalde geld binnen 14 dagen terug via de originele betaalmethode. In het geval dat je bestelling al onderweg is, kunnen wij je bestelling niet annuleren en zul je de producten thuis ontvangen. Na ontvangst kun je er natuurlijk altijd voor kiezen de producten te retourneren. Hoe dit in zijn werk gaat, en welke kosten hieraan zijn verbonden, lees je hieronder.

 

Wat is jullie retourbeleid?

Als je een product wilt retourneren, dan kan dit natuurlijk, mits er nog geen 14 dagen zijn verstreken sinds het ontvangen van (het laatste product van) je bestelling. Om een product te retourneren dien je het online retourformulier in te vullen. Na het versturen van dit formulier ontvang je van ons een bevestiging en kun je het product retour sturen. Zodra wij de retournering hebben ontvangen zullen wij deze inspecteren. Als alles goed is zul je dan binnen 14 dagen het aankoopbedrag via de originele betaalmethode terugkrijgen.

Voor wie zijn de kosten van een retourzending?

De kosten en de risico's van een retourzending zijn in de meeste gevallen voor de consument zelf. Mocht het echter zo zijn dat zich een grove productiefout heeft voorgedaan waarbij het product kapot bij jou werd geleverd, of dat je een verkeerd product geleverd hebt gekregen, dan kom je in aanmerking voor een vergoeding van de retourneringskosten. Voor zo'n vergoeding selecteer je een reden voor retour bij het invullen van het online retourformulier, waarna wij contact met je op zullen nemen en je een retoursticker zullen sturen waarmee je het product kunt retourneren.